Piteå IF Fotbollsförening
P 10

Träningsmatch mot P09. Mycket bra jobbat av våra spelare!

Årets första matcher nio mot nio. Vi mötte LSK/BAIK och Skellefteå FF.

Ett fint gäng fotbollsgrabbar som trycker på paus och har siktet inställt på nio mot nio nästa säsong.

En rolig och minnesvärd fotbollskväll. Träning med två internmatcher och mat för våra killar tillsammans med F10.

Ett gäng glada fotbollskillar efter en jättefin laginsats i seriematchen mot Alvik på hemmaplan. Foto: Sara Lundqvist

En rolig träningsmatch på hemmaplan mot tyska FC Rheinsüd Köln.

Umgås med varandra, chilla, surra och se fotboll ingick i träningslägret.

Årets träningsläger är igång! Teori, träning, middag, internmatch och annat kul.

Två tuffa matcher mot föräldrar, andra anhöriga och tränare. Bra jobbat samtliga!

Vi körde bland annat fotbollsbrännboll under sista fotbollsträningen för den här säsongen.

Fadderträning. Roligt att få besök av herrlagets spelare Andreas Grimstad och Modoumatarr Mbye.

En tuff, jämn och bra seriematch mot Storfors.

Matstopp på Frasses i Arvidsjaur innan bussresa hem till Piteå.

I seriematchen mot Arvidsjaur blev det flera fina mål.

Två laddade gäng inför stafett.

Dagens uppvärmning i goväder.

Under dagens träning körde vi bland annat ”Allsvenskan” som exempelvis innehöll blod, svett och kämpaglöd.

Hörna på gång under dagens träning som bjöd på blandat väder.

Passningsövning under dagens soliga träning.

Fullt fokus på knäkontroll.

Samarbetspartners
Stöd Piteå IF