Piteå IF Fotbollsförening
F 09

Våra sponsorer!

Vårat lag Piteå IF Fotbollsförening F09 har äran att vara stöttade av flera olika företag. Bland annat, Advokat Marcus Ström, Tromb, Wibax, Norconsult samt Noak. Vi är även stöttade av fler företag som väljer att inte synas på denna "wall of fame"

Vi vill tacka alla våra sponsorer som gör det möjligt att dels få bland annat, cuptält, tröjor, pannband, dyckesflaskehållare, bluetoothhögtalare, taktiktavlor samt pengar 💵 till våra cuper och event.

Ni alla är guld värda! 🙌

Extra stort tack till vår huvudsponsor Advokat Marcus Ström som möjliggör att vi kan fokusera på fotboll istället för pengainsamling. 🙏

PIF F09

Advokat Marcus Ström